mandag den 2. september 2013

Uge 5 - Driver mig til vanvid!

Har virkelig i dag haft den mest irriterende, forfærdelige, trælse lortedag, jeg længe har oplevet. Lige fra jeg stod op, har jeg været den sygeste tikkende bombe. Den mindste lille ting, og jeg springer i luften MED DET SAMME. Jeg lagde hurtigt mærke til, at mange i skolen godt fattede, at det ikke lige er 'min dag i dag', så de holdte sig passende på afstand og lod mig surmule. Det gør det heller ikke bedre, at jeg nu har gennemført Plants vs Zombies 1 OG 2, så jeg heller ikke havde dét at fordrive tiden med gennem de dræbelige seks timer med fysik, sociologi og noget jeg ikke nåede at opfange, hvad var. Min telefon løb hurtigt tør for strøm, da det tager omkring 637849 minutter for den at loade et billede på facebook. Så jeg fik virkelig nærstuderet hvert et stykke skæl i håret på drengen foran mig.

Jeg ved ikke, om jeg bare fik det forkerte ben ud af sengen, nærmere betegnet nok hele kroppen så i hvert fald. På alle måder er jeg i hvert fald ikke i mit sædvandlige gode Krissy-humør, og min lillebror har lige meddelt mig, at fitness bliver der ikke noget af i dag. Det er utrolig frusterende for mig, at jeg har så meget tid til overs for tiden. Jeg har som sagt ikke timer om eftermiddagen, lektier, afleveringer eller andet skolehalløj, som mine jævnaldrende, så timerne herhjemme bliver brugt på absolut intet. Jeg plejer at lægge mig ud til poolen i et par timer, studere lidt portugisisk på Padden eller læse en bog, men det ved alle, der kender mig, at jeg bare heller ikke rigtig har tålmodighed til, så det bliver hurtigt bare endnu en dag foran computeren eller tv'et. 

Der er ikke noget, jeg hellere vil end at holde mig i gang og have travlt, men der er virkelig ikke mange muligheder længere. Jeg forsøger hver eneste dag at overbevise min familie om, at jeg har brug for at starte til noget sport, men det hjælper bare ikke. De kan ikke forstå, hvorfor det er så vigtigt for mig. Hele problemet ligger egentlig i, at jeg bor så langt fra byen, så ligegyldigt, hvad jeg har tænkt mig at fortage mig, er transport et kæmpe problem. Selvom jeg tilbyder selv at betale alt, er det ikke sikkert for mig at tage busser og lign. Og mine forældre arbejder indtil sent på eftermiddagen, så de har ikke rigtig mulighed for at køre mig den lange tur frem og tilbage.

Hvis jeg så bare kunne løbe en tur, men det er enten alt for varmt, eller alt for farligt. Desuden er jeg ofte "låst inde" i huset om eftermiddagen, når min bror er til timer inde i byen, og mine forældre er på arbejde. De har nemlig ikke en ekstra nøgle til porten, så jeg kan hverken komme ind eller ud. Mine veninder bruger ligeledes hverdagene på at studere på alverdens forskellige skoler, for at forberede sig mest muligt på deres kommende prøver, så dem har jeg ikke mulighed for at være sammen med.

I dag flippede jeg fuldstændig ud overfor min veninde, for bare at prøve på at få hende til at se problemet i at have 4-7 timer hver dag, hvor jeg intet har at lave. Hun blev helt chokeret, og jeg fik lidt ondt af hende, men i det mindste er der nu sat en storstilet efterforskning i gang for at finde en eller anden slags sport til mig. Jeg er på nuværende tidspunkt bedøvende ligeglad med, hvad det er, hvor det er og hvad det koster. Om jeg så skal starte til svømning, dans eller kickboxning, er det bedre end ingenting. Men jeg håber nu for alvor, at der endelig kommer til at ske noget, efter jeg har brokket mig de sidste mange dage. Gud hvor går alting bare langsomt her!

Da jeg nu har omkring seks-syv timer foran mig, hvor jeg absolut intet skal, er i meget velkommen til at forsøge at opmuntre mig. Jeg laver gerne jeres lektier, afleveringer eller andet gøgl, så bare fyr løs. 



Forresten havde jeg en perfekt weekend, med masse af fest og farver, og næste weekend ser ud til at blive lige så fantastisk!! Derudover er jeg kommet i super form, og min krop er blevet et par nuancer mørkere. Næste weekend skal jeg til den sygeste celeb-fest, med masser af berømtheder og fine mennesker. Min mor er meget opsat at bevise, at der findes flotte drenge i Brasilien, så hun har sørget for at få MIG inviteret. Værten for festen er heldigvis Danys far (ham med de dyre køer), så det skal nok blive festligt og mærkeligt på samme tid. Der er bare en del timer inden, det er fredag igen.

Ses

Ingen kommentarer:

Send en kommentar