mandag den 11. november 2013

Uge 15 - lets go crazy with the gays

Endelig endelig ENDELIG blev det torsdag d. 7 november. Jeg har glædet mig i to måneder til den dag! Koncert med den overdrevet lækre og vanvittig skønne Lana del Rey. Åååååh. Vi tog afsted direkte efter skole, Bella, Adri og jeg, og ankom til Chervrolet Hall i Belo Horizonte omkring halv fire. Selvfølgelig regnede det fuldstændig latterligt meget, så meget, at det regnede hul i vores paraplyer. Hvorfor? Helt ærligt. Nok sagde vores hostmor, at paraplyerne var den billige model, men at de ligefrem ikke var vandtætte. Hovsa. Vi ventede i køen i godt fire timer, og vi lignede til den tid drukne små mus.
lovable
Bella forstod ikke, at vi skulle se triste ud
regn regn regn


Men heldigvis var koncerten det hele værd. Årh hvor var hun bare dejlig! Hun var så sød mod sine fans og tog sig tid til at samle ting og gaver ind på scenen, rende rundt blandt publikum og tage billeder, synge hvad der blev ønsket og bare i det hele taget få koncerten til at virke personlig. Det hele var perfekt, hende, musikken, stemmen, sangene, alt alt alt. Eneste downside til det her eventyr var det faktum, at koncerten var i Brasilien. Som tidligere nævnt er noget nær halvdelen af alle brasilianske mænd homoseksuelle. Ikke at jeg overhovedet har noget i mod det, men har I prøvet at være til koncert med flere tusinde af dem? Der var uden tvivl flere drenge end piger, jeg lyver ikke, det var insaneee. Aldrig før i dette land har jeg stået blandt så mange drenge og fået så lidt opmærksomhed, herlig oplevelse. Hvis vi ser bort fra de konstante skrig og tudeudbrud, var det da hyggeligt at dele oplevelsen af smukke Lana med dem. Jeg mødte endda en tidligere ven. Eller det ville sige, at han kunne huske mig, men ikke omvendt. Det sker en del for mig, da de fandme alle sammen ligner hinanden. Det er helt utroligt. Men endnu et af de daglige "jeg elsker dig" eller "du er så smuk" blev slynget i hovedet på mig. Af en eller anden grund meget mindre klamt, når det kommer fra en dreng, der slet ikke er interesseret i min slags. Jeg kan ikke sige at Brasilien ødelægger min selvtillid, men i de fleste tilfælde er det egentlig fordi, de ikke rigtig kender andre ord på engelsk end beautiful og I love you, så det føles så upersonligt hahahah.
Men fuldstændig lovelyyyyy oplevelse






Mine gatasss
Stort set kun drenge hahahaha, det var så skørt
Adriana og Bella
svedigt noget
leger sej
Fredag sov vi, åh ja vi soooooov. I Adrianas tredje hostsøster Luizas lille lejlighed. Vi sov i det, hun kaldte stuen. Jeg vil kalde det et rum med et bord og vasketøj. Mad er der åbenbart heller ikke rigtig råd til, når man studerer. Frygteligt syn ind i fremtiden. Men hun var noget kun dejlig og ville gøre absolut alt for os. Vi tog med hende hen i BH shopping om eftermiddagen, hyggede, spiste, glukkede butikker og smuttede en tur i biografen.
Derefter smuttede Adriana og Luiza tilbage til lejligheden for at gøre klar til fest, mens jeg havde aftalt at mødes med min gode ven Rodrigo efter filmen. Vi snuppede noget røvdårlig burger snask og tog i biografen. Da det var rimelig sent, var der kun en film tilbage. Vi læste knap nok titlen, men bestilte bare billetterne. Det viste sig så at være den til dato klammeste og mest uhyggelige film, jeg har set. Haha de begyndte mere eller mindre at slå hinanden ihjel indenfor de første 30 sekunder. Gyserfilm er på ingen måde noget for mig. Slet ikke når jeg er så paranoid, når det kommer til sikkerheden i det her land. Jeg er slet ikke i tvivl om, at mine naboer sikkert kommer og slår mig ihjel en af de nærmeste dage. Nej, mig og gyser går ikke hånd i hånd, ad. Vi er forresten heldige med biografsæder derhjemme. Absolut værd at betale lidt ekstra i Danmark!
Derefter smuttede jeg videre til festen med de andre piger. Vi mødte alle hendes venner. Festen var giga huge!! Wow wow wow. Så mange sjove mennesker. Et par tusinde mennesker og massere af god musik. Adriana og jeg tog godt nok hjem lidt tidligere, da vi bare ikke har den samme energi som brasilianere. Vi må nogengange bare give op.
My baby
Pragteksemplar på brasilianer, Luiza

Lørdag morgen satte vi os endnu engang ind i en af de gode busser og nød turen hjem til de syv søers by. Adrianas counsellor hentede os på stationen og tog os med til rotarymiddag med hendes klub. Det stak lidt af, mere end vi lige forventede haha. Vi havde den hyggeligste dag længe med masser af fine drinkssss. Og smukt planteliv. Hendes klub er for vild.
#Plantlife
#Plantlife
#Plantlife
#Plantlife
Allerede her er det ved st gå galt. Sig hej til capirinha
kyllingen er fuld
Se hvor langt mit hår er blevet!!!!
sissy
fornærmer kyllingen ved at spise kylling huhu
Sådan spiser man appelsin her. Klemmer saften ud. Du må endelig ikke bide
#Plantlife
Håber mormor er tilfreds med de ekstra billeder der er af mig. Efterspurgt. Knus


Ingen kommentarer:

Send en kommentar