tirsdag den 15. oktober 2013

Uge 11 - Efterårsferie

Efterårsferie! Eller her er det mere springbreak vi er ude i. Det er helt fantastisk. Og jeg er rask igen, hvilket er endnu mere fantastisk. Da jeg var syg hele sidste uge, stod det også ned i lårfede stråler hele dagen hver dag. Men eftersom jeg nu er rask har den forstyrrede moder natur besluttet, at jeg skal forkæles en smule. Der har de sidste dage været fuld solskin og super dejligt vejr. Det har mig og Adriana i den grad også sørget for at udnytte. Vi har ligget de sidste tre dage ved poolen, kun afbrudt af små pauser med pão de queijo, selvfølgelig med et ekstra lag creamcheese på toppen. I selskab med et par mango og banan smoothies glider de rimelig let ned. 

Weekenden bestod ligeledes af precious tid ved poolen, dog i selskab med en hel masse andre. En af vores gode venner fra skolen holdte fødselsdag på deres "farm". Jeg vil nu mere kalde det en overdådig festmansion. Det var intet mindre end vidunderligt. Med en tilhørende indhegnet fodboldbane, pool, barbeque, dampbad, heste og en hel masse andet, kan en fest ikke blive andet end vellykket. Der blev fyrret op for de kolde øl, bongotrummer og sambadans.

I morgen smutter min familie, mig og Adriana afsted til en by et stykke væk herfra. Serra do Cípo. Siges at være et af de smukkeste steder i området med en masse fine vandfald. Vi skal bo på et lækkert resort og rigtig agere turister i fire dage. Vejret er heldigvis kun endnu bedre i feriebyen, så jeg vil ikke afvise, at der nok skal blive brugt et par timer ved poolen. Håber efterårsvejret er skønt i lille Danmark, jeg klager bestemt ikke. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar